Σταδιακή επαναλειτουργία των υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του ΤΕΦ στο πλαίσιο του COVID-19


Η Επιτροπή Εποπτείας των Βιβλιοθηκών του Δ.Π.Θ., στη Συνεδρίασή που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18-05-2020, προσπαθώντας αφενός να ικανοποιήσει τις συσσωρευμένες ανάγκες πρόσβασης της Πανεπιστημιακής κοινότητας στο πληροφοριακό υλικό των Βιβλιοθηκών και αφετέρου να μην εκθέσει την υγεία του προσωπικού και των χρηστών των Βιβλιοθηκών σε κίνδυνο, αποφάσισε από τη 01/06/2020 να επιτρέψει την κυκλοφορία του πληροφοριακού υλικού σε περιπτώσεις μεγάλης ανάγκης, μέχρι να επιτραπεί το άνοιγμα των Βιβλιοθηκών, τηρώντας συγκεκριμένες διαδικασίες που έχει εισηγηθεί ο ΣΕΑΒ στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και στον ΕΟΔΥ.

Στο πλαίσιο αυτό:

  • Η Βιβλιοθήκη του ΤΕΦ συνεχίζει να εξυπηρετεί με ηλεκτρονικά μέσα ή  τηλεφωνικά και προσπαθεί να ικανοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερα αιτήματα απομακρυσμένα.

Υπενθυμίζουμε ότι η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές πηγές των Βιβλιοθηκών (κατάλογος βιβλιοθήκης: https://opac.seab.gr/search~S4*gre , e-πηγές ΔΠΘ, Heal-Link, Αποθετήριο: https://lib.duth.gr/ ) συνεχίζεται αδιάλειπτα μέσω του διαδικτύου ή του εικονικού ιδιωτικού δικτύου (VPN) του Δ.Π.Θ. http://noc.duth.gr/services/vpn/, σε όσες είναι απαραίτητο.

  • Προβλέπεται η εξυπηρέτηση των χρηστών της Βιβλιοθήκης σε περιορισμένο ωράριο λειτουργίας και μόνο για την κυκλοφορία (δανεισμός και επιστροφή) υλικού.
  • Δεν επιτρέπεται η παραμονή των χρηστών σε καμία περίπτωση και για κανένα λόγο στον ευρύτερο χώρο της βιβλιοθήκης (π.χ. φωτοτύπηση υλικού, μελέτη στο αναγνωστήριο, εύρεση βιβλιογραφίας από τα τερματικά της βιβλιοθήκης, περιήγηση στα ράφια, κλπ., σύμφωνα με την ΚΥΑ Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 33457/ΦΕΚ 2038/30-5-2020), παρά μόνο η επίσκεψή τους ως τον χώρο της εισόδου.
  • Δεν πραγματοποιούνται εγγραφές νέων μελών στη Βιβλιοθήκη, παρά μόνο όσων ανήκουν στην Πανεπιστημιακή κοινότητα, έπειτα από τη συμπλήρωση αίτησης: https://opac.seab.gr/selfreg~S4*gre και απαραίτητα με τηλεφωνική επικοινωνία (2531039933).
  • Η Βιβλιοθήκη θα διερευνά τους διαθέσιμους τρόπους εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ έπειτα από επικοινωνία τους με τη Βιβλιοθήκη (τηλ.:2531039933).
  • Οι χρήστες οφείλουν να ακολουθούν και να συμμορφώνονται με τις οδηγίες των αρμόδιων υπαλλήλων, χωρίς καμία εξαίρεση, προκειμένου να διασφαλιστεί το πρωτόκολλο ασφαλούς εξυπηρέτησης, όπως ορίζεται παρακάτω.

Δανεισμός υλικού

Α) Στοιχεία του χρήστη:

Όνομα, επώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, φωτοαντίγραφο ή σκαναρισμένη της ακαδημαϊκής ταυτότητας (μπρος-πίσω):

Α1) να εμφανίζεται καθαρά ο δωδεκαψήφιος αριθμός της ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο)     

ή   Α2) ο δεκαψήφιος αριθμός κάρτας μέλους της Βιβλιοθήκης            

Β) Στοιχεία βιβλίου:

Β1) Όνομα συγγραφέα, τίτλος βιβλίου, εκδότης, έτος έκδοσης, ISBN, barcode βιβλίου.

Β2) Εναλλακτικά αν το αίτημα αποσταλεί με e-mail το url από τον κατάλογο, του βιβλίου για το οποίο γίνεται η αίτηση. 

Β3) Αν έχετε εντοπίσει το βιβλίο στους καταλόγους excel στην ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης τους ΤΕΦ, τότε μπορείτε να αποστείλετε μόνο τα εξής στοιχεία: ονοματεπώνυμο συγγραφέα, τίτλο βιβλίου και αριθμ. Εισαγωγής.

  • Οι χρήστες προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη μόνο όταν λάβουν απαντητικό μήνυμα ότι το υλικό είναι έτοιμο προς παράδοση και σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα, σύμφωνα με το προσωρινό ωράριο λειτουργίας (Δευτέρα 10:00-13:00 & Πέμπτη 10:00—13:00), ώστε να αποφεύγονται περιττές μετακινήσεις και συνωστισμός.
  • Βιβλία τα οποία δεν παραλήφθηκαν από το χρήστη, παραμένουν για 4 ημέρες σε κράτηση. Μετά το πέρας του εν λόγω διαστήματος το αίτημα θεωρείται άκυρο και δημιουργείται νέο, σύμφωνα με την ανωτέρω διαδικασία.

Για αναλυτικές οδηγίες πατήστε ΕΔΩ.

Επιστροφές υλικού βιβλιοθήκης – «ΕΥΔΟΞΟΣ»

  • Για τη διευκόλυνση των χρηστών έχει οριστεί νέα ημερομηνία επιστροφής κάθε δανεισμένου βιβλίου, αυτόματα από το σύστημα η 22/06/2020.
  • Οι χρήστες προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη για επιστροφές υλικού μόνο κατόπιν επικοινωνίας (τηλεφωνικά ή e-mail).
  • Βιβλία που επιστρέφονται είναι διαθέσιμα για νέα χρήση (δανεισμό) έπειτα από ενδεδειγμένο χρόνο απομόνωσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται ο δανεισμός πριν από την πάροδο του χρόνου απομόνωσης. Σχετική ένδειξη για τη διαθεσιμότητα των βιβλίων θα εμφανίζεται στον κατάλογο της Βιβλιοθήκης.
  • Για τις επιστροφές βιβλίων από την υπηρεσία «ΕΥΔΟΞΟΣ» επικοινωνήστε με τη Βιβλιοθήκη του Τμήματος. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με ανακοίνωση της υπηρεσίας (https://eudoxus.gr/Announcements/1315) έχουν αρθεί για το τρέχον εξάμηνο όλες οι εκκρεμότητες των φοιτητών.

 

Κατάθεση Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών διατριβών

Η κατάθεση μεταπτυχιακών, διδακτορικών διατριβών καθώς και των απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων θα γίνεται κατόπιν συνεννοήσεως (τηλεφωνικά ή e-mail) με την βιβλιοθήκη του Τμήματος όπου υπάγεται ο φοιτητής.

Ωράριο λειτουργίας Βιβλιοθηκών με φυσική παρουσία χρηστών σε περιπτώσεις μεγάλης ανάγκης

(Δανεισμός-Επιστροφές υλικού)

Το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού για τις ανωτέρω συναλλαγές καθορίζεται κατόπιν ραντεβού τηλεφωνικά ή μέσω e-mail με σειρά προτεραιότητας:

Δευτέρα 10:00 π.μ.- 13:00 μ.μ.
Πέμπτη 10:00 π.μ.- 13:00 μ.μ.

Για οποιαδήποτε αλλαγή στην παροχή υπηρεσιών, στην τροποποίηση του ωραρίου και την παροχή νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών θα ενημερωθείτε με νέα ανακοίνωση.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξετε στον σύνδεσμο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης: https://lib.duth.gr/2020/06/02/%cf%83%cf%84%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%85%cf%80%ce%b7%cf%81%ce%b5%cf%83%ce%b9%cf%89%ce%bd/